Qualifying Opportunities

Rozwiązanie:

Nasze doświadczenie oparte na pracy z profesjonalistami w zakresie sprzedaży na całym świecie – w małych, średnich i dużych firmach – ujawniło nam trzy przewidywalne zachowania, których doświadczają sprzedawcy:

  • niechęć do odpuszczania słabych szans sprzedażowych ze względu na obawę nieosiągnięcia celów sprzedażowych,
  • pośpiech w zamknięciu sprzedaży, bez przeznaczenia odpowiedniego czasu na autentyczne zrozumienie potrzeb klienta,
  • niezdolność do efektywnego radzenia sobie z obiekcjami i oporem.

Wynikiem jest często nadmierne inwestowanie w niewłaściwe osoby i szanse, niedoinwestowanie właściwych okazji i porzucenie ewentualnych zysków, czego przyczyną jest nieujawnienie prawdziwych rezultatów biznesowych, do których dążą klienci.

Czy czujesz, że jesteś pod presją? Czy wciąż pracujesz by wyrobić target? Czy chcesz raczej zwabić klienta, zamiast go przekonać? Jeśli tak jest, to znaczy że również Ty popełniasz te błędy.

Inwestujesz zbyt dużo czasu w ludzi i szanse, które finalnie nie przyniosą efektu? Nie udało się dowiedzieć, czego Twój klient naprawdę potrzebuje?

Zdecydowanie można to zmienić. Z Qualifying Opportunities nauczysz się, jak rozwijać sposób myślenia i zestaw umiejętności najlepszych sprzedawców. Zapewnimy Ci narzędzia pozwalające skupić się na właściwych przedsięwzięciach. Twoje relacje przeistoczą się w strategiczne możliwości.
Rezultat warsztatów Qualifying Opportunities to zmniejszenie kosztu sprzedaży, wzrost wolumenu sprzedaży, większa ilość transakcji i usatysfakcjonowani klienci.

Sukces w sprzedaży wymaga odmiennego sposobu myślenia. Proponujemy trzy nowe perspektywy:

  • ułatwiaj podejmowanie decyzji, stopniowo wspierając klienta w procesie decyzyjnym w ramach cyklu sprzedażowego,
  • „Wygrywaj szybko, przegrywaj szybko” – zaakceptuj, że zarówno kwalifikacja szansy, jak i jej dyskwalifikacja stanowią właściwe opcje biznesowe,
  • przezwyciężaj obiekcje i opór pomagając klientom przejąć współodpowiedzialność za rozwiązanie tych kwestii.

qo

Uczestniczy otrzymują następujące materiały:

  • podręcznik Uczestnika,
  • 12-tygodniowy plan wdrożenia,
  • materiały multimedialne,
  • karty ćwiczeń.

Dowiedz się więcej:
Zostań prekursorem trwałego wzrostu wyników sprzedażowych w Twojej organizacji. Rozwiązanie Helping Clients Succeed® obejmuje cały cykl sprzedaży, od etapu poszukiwania nowych klientów, aż do etapu zamknięcia transakcji. Możesz wybrać wdrożenie całego pakietu na raz lub wybrać poszczególne elementy, które mają najbardziej optymalne zastosowanie w Twojej obecnej sytuacji.


ROZWIĄZANIA:

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • Connector.Connector.

    +48 22 824 11 28

  • Connector.Connector.

    office@franklincovey.pl .