6 kluczowych praktyk zarządzania zespołem




Wyzwania stawiane menedżerom pierwszego poziomu zarządzania

Menedżerowie pierwszego poziomu zarządzania mają znaczący wpływ na każdy aspekt funkcjonowania firmy: efektywność i produktywność, zaangażowanie, satysfakcję i lojalność Klienta, innowacje i wyniki finansowe. Współtworzą i reprezentują kulturę organizacji oraz mają bezpośredni wpływ na rozwój i zatrzymanie talentów w organizacji.
Menedżerowie pierwszego poziomu ze swoimi zespołami w dużym stopniu wpływają na innowacje produktowe i procesowe. Są oni „liderami zmian” w biznesie.
Większość pracowników awansuje z powodu kwalifikacji technicznych, specyficznych dla danego stanowiska pracy, natomiast często pomijamy fakt, że dalszy sukces na tych stanowiskach zależy głównie od umiejętności menedżerskich.
Zarówno doświadczeni jak i nowo mianowani menedżerowie w obecnym, stale zmieniającym się środowisku biznesowym, mogą mieć problemy w byciu doskonałymi liderami zespołów.

NOWE rozwiązanie, które wyposaża menedżerów w umiejętności niezbędne zarówno do samodzielnego wykonywania, jak i delegowania zadań. Program jest skierowany do menedżerów, którzy zmieniają rolę z pracownika na lidera zespołu, jak również do tych, którzy od jakiegoś czasu pełnią rolę liderów zespołów, ale potrzebują praktycznych wskazówek i narzędzi.
To zbiór szczegółowo dobranych ćwiczeń i materiałów audiowizualnych, osadzonych w oparty na wynikach badań program merytoryczny, który pomoże liderom w optymalny sposób wykorzystać potencjał własny i swojego zespołu.

6 kluczowych praktyk zarządzania zespołem:

  • Wspiera rozwój talentów.
  • Wyposaża menedżerów w kluczowe umiejętności i narzędzia w zarządzaniu zespołami.
  • Ujednolica w organizacji poziom umiejętności, dostarcza jednakowych narzędzi oraz kształtuje wzorce zachowania godne wielkich liderów.

Tematyka:

Rozwijaj w sobie postawę lidera:

Uczestnicy poznają znaczenie zmiany kluczowych paradygmatów, żeby poczuć się komfortowo w roli liderów.

Wskazuj kierunek:

Uczestnicy nauczą się dbać o to, by cel i wynik były jasne i znane wszystkim członkom zespołu oraz umiejętnie delegować zadania i w odpowiedni sposób wspierać ich wykonanie, nie ograniczając samodzielności pracowników.

Regularnie odbywaj spotkania 1-na-1:

W tej części uczestnicy dowiedzą się, że regularne Indywidualne spotkania z członkami zespołu, pogłębiają wiedzę o ich problemach, pomagają w ich skutecznym rozwiązywaniu oraz znacznie podnoszą zaangażowanie pracowników. Ćwiczą słuchanie empatyczne i zadawanie pytań coachingowych.

Zarządzaj czasem i energią:

Uczestnicy zaczną planować swój tydzień pod kątem najważniejszych priorytetów i w oparciu o 5 Źródeł energii.

Wprowadź kulturę feedbacku:

Uczestnicy poznają pozytywny wpływ systematycznego udzielania i przyjmowania informacji zwrotnych, w taki sposób, który wzmacnia pewność siebie i chęć doskonalenia się pracowników.

Zarządzaj zmianą:

Uczestnicy opracują plan działania, nadający kierunek zmianie, ułatwi to pracownikom adaptację, przyspieszy procesy i zwiększy efektywność.


  • Connector.Connector.

    Copa Airlines – studium przypadku .

ROZWIĄZANIA:

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • Connector.Connector.

    +48 22 824 11 28

  • Connector.Connector.

    office@franklincovey.pl

Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje:

  • podręcznik Uczestnika,
  • karty umiejętności,
  • zasoby on-line,

Szkolenie przygotowane dla:
Menedżerów pierwszego poziomu oraz tych, których czeka awans.