7 Nawyków. Rola lidera. Budowanie kultury 7 Nawyków

Rozwiązanie:

Liderzy często koncentrują się na zagadnieniach strategicznych, proceduralnych oraz na biznesplanach, natomiast zdarza im się pomijać kwestie kultury organizacyjnej. Największe kultury budowane są w sposób planowy i metodyczny, co wymaga skutecznych narzędzi do ich tworzenia.

Jak rozwijałaby się organizacja, gdyby liderzy podjęli się wpływania na budowę kultury prowadzącej do ponadprzeciętnych rezultatów?
Program 7 Nawyków. Rola lidera wyposaża Uczestników w narzędzia, których potrzebują by skutecznie kształtować i zarządzać swoimi zespołami w celu osiągnięcia kultury produktywności.

Program stworzono w oparciu o przekrojowe badania klientów z całego świata, którzy osiągnęli sukces wdrażając 7 Nawyków w swoich organizacjach. W czasie jednodniowego warsztatu liderzy i menedżerowie nauczą się stosować 7 Nawyków jako funkcjonalne rozwiązanie dla swoich zespołów, działów i organizacji.

7 Nawyków. Rola lidera to rozwiązanie, które pozwala liderom wykorzystywać 7 Nawyków jako główny system operacyjny i kreować większą efektywność zespołową.

„Kultura każdej organizacji to po prostu zachowanie jej liderów z zespołach. Jeśli chcesz zmienić kulturę, zmień zachowanie swoich liderów z zespołach.”RAM CHARAN, autor bestsellerów i doradca biznesowy zarządów wielu organizacji

Dzięki warsztatom Uczestnicy będą potrafili:

  • angażować się we wdrożenie 7 Nawyków poprzez osobistą deklarację zaangażowania opisującą, jak staną się skuteczniejszymi liderami o przejrzystych intencjach i stworzyć współpracujący i efektywny zespół,
  • modelować 7 Nawyków poprzez wzmacnianie umiejętności przywódczych w zakresie otwartości i poszukiwania informacji zwrotnych, żyć w zgodzie z 7 Nawykami oraz modelować je poprzez internalizację i intuicyjne ich stosowanie,
  • wzmacniać wdrażanie 7 Nawyków poprzez szerokie ich stosowanie w każdym aspekcie funkcjonowania, zachęcać pracowników do refleksji nad zachowaniami, empatycznie słuchać i dzielić się sugestiami w obliczu zrozumienia wśród pracowników.

7hrl

Uczestniczy otrzymują następujące materiały:

  • podręcznik Uczestnika,
  • karty działania,
  • książka „7 Nawyków skutecznego działania”,
  • dostępu do aplikacji „Living the 7 Habits®”.

  • Connector.Connector.

    Centiro – studium przypadku .

CZAS WDROŻENIA:
Ten warsztat składa się z 6 godzin zajęć prowadzonych przez certyfikowanego trenera.

ROZWIĄZANIA:

W razie pytań prosimy o kontakt:

  • Connector.Connector.

    +48 22 824 11 28

  • Connector.Connector.

    office@franklincovey.pl .