EFEKTYWNOŚĆ SPRZEDAŻY


Szkolenia ze sprzedaży – jakie są skuteczne praktyki najlepszych sprzedawców?

Powszechny błąd handlowców polega na tym, że nie traktują sprzedaży jako procesu przebiegającego w ścisłej współpracy z klientem i wspierającego podejmowanie decyzji. W efekcie nie osiągają oczekiwanych rezultatów, które przyczyniłyby się do większych zysków oraz do budowania pozytywnego wizerunku marki. Dzieje się tak, ponieważ właściciele firm często nie zdają sobie sprawy z tego, jak ważne są regularne szkolenia ze sprzedaży, które w większości przypadków okazują się inwestycją na długie lata.

Szkolenie techniki sprzedaży – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Rozwiązania z obszaru efektywności sprzedaży, które proponujemy w firmie FranklinCovey, obejmują jej cały cykl. Opierają się one na prostej zasadzie: im bardziej skupiasz się na pomocy klientowi w osiągnięciu sukcesu, tym bardziej pracujesz na swój sukces. Dlatego też nasze szkolenia z technik sprzedaży skracają ten proces, pozwalając handlowcom na osiąganie lepszych wyników w krótszym czasie. Warto dowiedzieć się, na czym polegają organizowane przez nas szkolenia ze sprzedaży i zdecydować, czy sprawdzą się one w danym przedsiębiorstwie.

Niezależnie od podejścia, które praktykujesz, tym, co robi różnicę w tworzeniu znaczącej wartości i długoterminowego zaufania z klientami jest zdolność organizacji do systematycznego i powtarzalnego procesu, który pomaga klientom odnieść sukces

– Mahan Khalsa

W firmie FranklinCovey proponujemy handlowcom profesjonalne szkolenie z technik sprzedaży, które pomaga skutecznie wyeliminować dysfunkcje sprzedażowe oraz zakupowe. W efekcie szkolenie ze sprzedaży sprawia, że podejmowane przez zatrudnione osoby działania przynoszą zauważalny wzrost wyników oraz wymierne korzyści zarówno dla sprzedawcy, jak i dla klienta. Opracowaliśmy narzędzie do rozwoju biznesu Helping Clients Succeed, które okazało się przełomowym podejściem do sprzedaży, równoważącym sztukę i naukę sprzedaży konsultatywnej.

Sztuka sprzedaży konsultatywnej koncentruje się na ludzkich umiejętnościach, tworząc dialog oraz język do budowania relacji wyróżniających się zaufaniem. Z kolei nauka skupia się na konsekwentnym procesie inicjowania i kwalifikacji szans, wygrywaniu kontraktów oraz zwiększaniu dochodów. Dlatego też, jeśli chodzi o szkolenia, techniki sprzedaży proponowane przez naszą firmę każdego roku zyskują coraz więcej zwolenników i cieszą się uznaniem wielu handlowców.

Jakie zyski przynoszą szkolenia z technik sprzedaży?

W przypadku takiej inwestycji jak szkolenie, techniki sprzedaży oparte na programie Helping Clients Succeed wpływają na budowanie kompetencji świadomości, która jest niezbędna w siłach sprzedażowych każdej firmy. Dzięki niej specjaliści do spraw sprzedaży stają się doradcami biznesowymi, którzy wzbudzają zaufanie i tym samym mają realny wpływ na wyniki biznesowe. Z tego też powodu zarówno nasze szkolenie ze sprzedaży, jak i oferowany program są skoncentrowane na umiejętnościach krytycznej analizy oraz skutecznej komunikacji.

Obydwie wspomniane zdolności powinny być na tyle elastyczne, aby sprzedawca bez większych trudności poradził sobie ze skomplikowanymi sytuacjami, zastrzeżeniami czy z brakiem zaufania klienta, które mogą wystąpić podczas prowadzonych rozmów. Umiejętności te nie są oparte na formularzach czy listach kontrolnych, ale na prawdziwej chęci niesienia pomocy, która za sprawą swojej autentyczności staje się świetnym rozwiązaniem dla klientów i przedsiębiorców.


Proces rozwoju:

FILLING YOUR PIPELINE

Zaprojektowane specjalnie dla liderów sprzedaży oraz ich zespołów, chcących szybko i w znaczący sposób wzmocnić swój lejek sprzedaży poprzez wykorzystanie sprawdzonego podejścia prowadzącego do trwałych rezultatów


QUALIFYING OPPORTUNITIES

System kwalifikowania szans sprzedaży w taki sposób, by w procesie sprzedaży skupiać się tylko na właściwych przedsięwzięciach. Rezultat – to zmniejszenie kosztu sprzedaży, wzrost wolumenu sprzedaży, większa liczba transakcji i usatysfakcjonowani klienci.


CLOSING THE SALE

5% najlepszych profesjonalnych sprzedawców niestandardowo podchodzi do finalizacji transakcji. Rozumieją, że zamknięcie sprzedaży to więcej, niż pojedyncze zdarzenia. Program skupia się na przygotowaniu i prezentacji rozwiązania tak, by ułatwić klientowi podjęcie wiążącej decyzji poprzez szereg decyzji cząstkowych, zapadających na poszczególnych etapach.