FILLING YOUR PIPELINE

SKUTECZNE PODEJŚCIE DO POZYSKIWANIA POTENCJALNYCH KLIENTÓW

W żadnym z etapów procesu sprzedażowego parominutowa rozmowa nie decyduje tak szybko
o kontynuacji lub o zakończeniu naszej relacji z klientem, jak podczas pierwszej rozmowy telefonicznej.
– Randy Illig – współautor Let’s Get Real or Let’s Not Play

Napełnij pipeline wartościowymi szansami

Jeśli w Twojej firmie:

  • eksploracyjne techniki, które tak dobrze działały w przeszłości, dzisiaj nie działają
  • lejki sprzedaży są zbyt małe i pełne szans prowadzących donikąd
  • handlowcy pracują ciężej i szybciej niż kiedykolwiek, lecz masz wrażenie, że koncentrują się na niewłaściwych działaniach,
  • zespół sprzedaży zbyt późno zdaje sobie sprawę, że nie zrealizuje założeń.

Poznaj program Filling Your Pipeline, który jest prostym podejściem, wspierającym osiąganie powtarzalnych rezultatów. Został zaprojektowany specjalnie dla liderów sprzedaży oraz ich zespołów, chcących szybko i w znaczący sposób wzmocnić swój lejek sprzedaży poprzez skuteczne praktyki:

  • zmianę sposobu myślenia oraz wprowadzenie do użytku narzędzi, stosowanych przez najlepszych sprzedawców.
  • wdrożenie 12 tygodniowego procesu, który usystematyzuje i ujednolici proces pozyskiwania klientów w organizacji.


Pakiet uczestnika zawiera:

  • podręcznik uczestnika,
  • karty ćwiczeń,
  • plan rozmów telefonicznych,
  • dostęp do zasobów online.


Zwrot z inwestycji

Filling Your Pipeline – skuteczne narzędzie do pozyskiwania potencjalnych klientów z mierzalnym zwrotem z inwestycji, wprowadza proces, wsparty zaprojektowanymi przez ekspertów instrukcjami postępowania. Od początku do końca uczestnicy pracują na własnych przykładach, aby:

  • zbudować wartościowy pipeline w oparciu o potencjał Klienta, umiejętnie dobierać klientów i uporządkować swoje działania wobec nowych klientów;
  • wprowadzić kryteria oceny potencjału oraz narzędzia do ustalania priorytetów i wykonywania telefonów do Klienta (skrypty rozmów telefonicznych),
  • opracować wstępną propozycję wartości mocno osadzonej w realiach biznesowych klienta,
  • zidentyfikować odpowiednich decydentów, których w pierwszej kolejności warto pozyskać dla swoich propozycji oraz opracować przekaz, skierowany właśnie do nich,
  • przeprowadzić odpowiednie rozpoznanie i na jego podstawie przygotować argumenty, przekonujące klienta do dalszych działań,
  • zainicjować dialog z potencjalnymi klientami (wypracowanie algorytmów pierwszych rozmów telefonicznych),
  • zbudować scenariusze rozmów telefonicznych, które zwiększają zainteresowanie klienta, przy jednoczesnej kwalifikacji klienta, zwiększającej efektywność spotkań (brak pustych przebiegów, czyli spotkań z niezainteresowanym klientem),
  • przewidywać potencjalne zastrzeżenia i radzić sobie z nimi.


Opcje uczestnictwa

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

Jeśli potrzebujesz szkolenia dopasowanego do aktualnej sytuacji w Twojej organizacji, które przeprowadzą trenerzy FranklinCovey lub chciałbyś certyfikować trenera wewnętrznego.


SZKOLENIA OTWARTE

Możliwość uczestnictwa w warsztatach pojedynczych osób, które indywidualnie bądź też w organizacji chcą wdrażać zmiany w oparciu o podejście FranklinCovey.


PRZYKŁADY WDROŻEŃ

Sukcesy naszych klientów są naszą najlepszą rekomendacją.