6 KLUCZOWYCH PRAKTYK ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM

WYZWANIA STAWIANE MENEDŻEROM PIERWSZEGO POZIOMU ZARZĄDZANIA

Pracownicy przychodzą do firmy, a odchodzą od szefa.

Organizacjom brakuje dobrych menedżerów

Jak wynika z raportu Deloitte, wyzwaniem numer jeden w dzisiejszych organizacjach jest brak „gotowych liderów”.
Organizacje dotknięte tym problemem borykają się z:

  • trudnościami w pozyskiwaniu i utrzymaniu talentów,
  • luką innowacyjności,
  • słabą pozycją na rynku,
  • brakiem trwałych i powtarzalnych rezultatów.

Chociaż w 80% o sukcesie w roli menedżera przesądzają jego umiejętności zarządzania ludźmi, nadal większość awansuje głównie ze względu na umiejętności techniczne. A to menedżerowie pierwszego poziomu zarządzania mają znaczący wpływ na każdy aspekt funkcjonowania firmy, ponieważ działają na szczeblu decyzyjnym najbliżej pracowników i produktu końcowego, mają bezpośredni wpływ na modelowanie postaw oraz od nich tak naprawdę zależy pomyślne wdrożenie zmiany w zespole.

Co wyróżnia tych menedżerów?

  • wyniki (co osiągają?),
  • działania (w jaki sposób to robią?),
  • sposób myślenia (jaką postawę przy tym reprezentują?),
  • charakter (kim tak naprawdę są?).

  • Pakiet uczestnika zawiera:

    • podręcznik uczestnika,
    • karty,
    • dostęp do zasobów online.


    Menedżerom nie wystarczą tylko umiejętności techniczne

    Jak wynika z badań Harvard Business Review, 77% przedstawicieli wyższej kadry zarządzającej przyznaje, że realizacja celów organizacji zależy głównie od menedżerów liniowych, jednocześnie twierdzą oni, że tylko 33% tych menedżerów posiada umiejętności kluczowe w tej roli. Z myślą o wyzwaniach, jakie stoją przed nowo mianowanymi, jak i doświadczonymi menedżerami w stale zmieniającym się środowisku biznesowym i rosnących wymaganiach, opracowaliśmy program, który:

    • Buduje mentalność lidera poprzez zmianę kluczowych paradygmatów – Praktyka 1. „Rozwijaj w sobie postawę lidera”.
    • Wyposaża menedżerów w kluczowe umiejętności i narzędzia do osiągania rezultatów samodzielnie i przez zespół – Praktyka 2. „Odbywaj regularne spotkania 1-na-1”.
    • Ujednolica w organizacji procesy i systemy, wspierające realizację – Praktyka 3. „Wskazuj kierunek”.
    • Wspiera rozwój pracowników i zapewnia sukcesję – Praktyka 4. „Wprowadź kulturę feedbacku”.
    • Pomaga pomyślnie przejść przez zmianę – Praktyka 5. „Zarządzaj zmianą”.
    • Kształtuje wzorce dobrych nawyków, które zwiększają efektywność – Praktyka 6. „Zarządzaj czasem i energią”.


    Opcje uczestnictwa

    SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

    Jeśli potrzebujesz szkolenia dopasowanego do aktualnej sytuacji w Twojej organizacji, które przeprowadzą trenerzy FranklinCovey lub chciałbyś certyfikować trenera wewnętrznego.


    SZKOLENIA OTWARTE

    Możliwość uczestnictwa w warsztatach pojedynczych osób, które indywidualnie bądź też w organizacji chcą wdrażać zmiany w oparciu o podejście FranklinCovey.


    PRZYKŁADY WDROŻEŃ

    Sukcesy naszych klientów są naszą najlepszą rekomendacją.