Trener prowadzący – JERZY PIEKARSKI
Czego się nauczysz:
Wielu menedżerów uważa szkolenia z efektywnej komunikacji za banalne, a umiejętność przekazywania feedbacku za w pełni opanowaną. Tymczasem efektywna komunikacja to kompetencja, którą należy doskonalić i ćwiczyć. Dlatego polecamy każdemu menedżerowi szkolenie z komunikacji w zespole.
Rzeczywistość bowiem pokazuje, że nasza wiedza nie przekłada się na praktykę. Jednym z najczęściej wskazywanych niedociągnięć szefa w trakcie tzw. oceny 360 (oceny zwrotnej od podwładnych dla menedżera) jest nieumiejętne korzystanie z feedbacku. Pracownicy podkreślają, że potrzebują wiedzieć, czy idzie im dobrze. Chcą znać swoje mocne strony i obszary do poprawy. Brak informacji zwrotnej skutkuje spadkiem zaangażowania i wydajności pracy, bo podwładny nie czuje, że jego wysiłek ma znaczenie. Efektywna komunikacja w zespole jest czynnikiem, który bezpośrednio wpływa na wydajność oraz motywację jego członków, a więc i na sukces całej organizacji.
Szkolenie z efektywnej komunikacji obejmuje doskonalenie umiejętności w zakresie przekazywania pracownikom feedbacku. Feedback – zarówno ten wzmacniający, jak i korygujący – to skuteczne narzędzie efektywnej komunikacji w zespole, ponieważ:
Przekazywanie informacji zwrotnych jest również sygnałem, że doceniasz lub chcesz pomóc odbiorcy, to z kolei może poprawić motywację i zadowolenie wewnątrz zespołu. Szkolenie z komunikacji może więc znacząco poprawić relacje między członkami organizacji.
W trakcie interaktywnych warsztatów nauczysz się, jak profesjonalnie i wiarygodnie dawać oraz prosić o feedback oraz jak się komunikować, by nie eskalować konfliktów. Podczas szkolenia z komunikacji przećwiczysz z innymi profesjonalistami, jak dawać feedback, by został wysłuchany i przyjęty, nie osłabiając zaufania. Przeanalizujesz ciekawe studium przypadku w oparciu o materiał wideo. Poznasz skuteczną mentalność menedżera: „rozwijam ludzi” zamiast „naprawiam ludzi”. Przećwiczysz w grupach trudną sztukę komunikowania się z pracownikiem w wysokich emocjach, wykorzystując słuchanie empatyczne. Poznasz technikę profesjonalnego feedbacku i dostosujesz go do poziomu doświadczenia i zaangażowania pracownika. Dowiesz się też, jak modelować w organizacji kulturę dzielenia się informacją zwrotną. Celem szkolenia z komunikacji jest m.in. opanowanie sztuki przekazywania komunikatów pracownikom również w czasie, gdy obie strony odczuwają silne emocje.
ZAPYTAJ O OFERTĘ
Kurs obejmuje:
2 godziny
2 godziny
2 godziny
2 godziny
Formularz kontaktowy
Dane kontaktowe
FCPL Sp. z o.o.
ul. Włodarzewska 33,
02-384 Warszawa
Tel: (+48) 692 485 431
E-mail: office@franklincovey.pl
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000124609, NIP: 1132100414. Wysokość kapitału zakładowego: 650 000,00 PLN.