Trener prowadzący – JERZY PIEKARSKI
Czego się nauczysz:
Zatrudniając ludzi, firmy płacą za ich czas i kompetencje, ale to pracownicy decydują, czy zaangażują także swoje serca i umysły. Całkowite zaangażowanie w sposób oczywisty wpływa na ich wydajność i zwiększa szanse na osiągnięcie sukcesu. Kluczem do realizacji celów i misji organizacji jest więc lojalność pracownika. Aby osiągnąć prawdziwą, a nie pozorowaną lojalność pracowników, warto postawić na działanie w oparciu o cztery zasady:
Wykorzystując realną lojalność pracownika wobec firmy, budujemy zaufanie w organizacji. Dlatego warto wybrać się na szkolenie, które pokaże, w jaki sposób budować i utrzymać kulturę zaufania.
Lojalność wobec pracodawcy jest kształtowana przez wiarygodność jej liderów, a składają się na nią zarówno charakter (kim osoba jest), jak i kompetencje (co osoba robi). Jeśli poszukujemy lojalności pracownika drogą inną niż podejście skoncentrowane na czterech powyższych elementach, nasze wysiłki najczęściej okazują się niewystarczające. Wielu menedżerów spodziewa się, że jeśli naprawi strukturę i systemy, problemy związane z ludźmi znikną. Są rozczarowani, gdy tak się nie dzieje. Pewne zmiany mogą oczywiście pomóc, ale nie załatwi to tematu. Jeśli natomiast zmiany zacznie się od ludzkich zachowań i nawyków, wszelkie inne problemy się rozwiążą. To ludzie stosują systemy i struktury w oparciu o swoje umiejętności i charakter. Do budowania bezpiecznej atmosfery pracy opartej na zaufaniu niezmiernie ważne jest, by również potrafić w naturalny sposób je okazywać. Szkolenie z budowania zaufania uwzględnia wszystkie najważniejsze aspekty tego procesu.
Podczas szkolenia, na interaktywnych warsztatach, poznasz przepis na budowanie zaufania, zaczynając od osobistej wiarygodności (4 filary lidera), przez interakcję z innymi (13 zachowań budzących zaufanie) po kształtowanie kultury zaufania w zespole poprzez użycie odpowiedniego języka, systemu wspólnych wartości oraz stworzenie procesów wspierających zaangażowanie. Ponadto w czasie szkolenia zainspirujesz się ciekawymi materiałami wideo, wymienisz doświadczeniami z innymi liderami i przećwiczysz modelowanie zaufania w praktyce.
Lojalność pracownika ma bezpośredni wpływ na zaufanie w zespole. Zdobycie lojalności pracownika to złożony i długotrwały proces. Niewielu liderów zdaje sobie sprawę z tego, że należy nieustannie o nią zabiegać. Budowanie przyjaznej atmosfery, zaangażowanie pracowników w realizację celów i misji firmy, wysłuchanie ich własnych pomysłów – to tylko kilka z czynników mających wpływ na budowanie zaufania
ZAPYTAJ O OFERTĘ
Kurs obejmuje:
Formularz kontaktowy
Dane kontaktowe
FCPL Sp. z o.o.
ul. Włodarzewska 33,
02-384 Warszawa
Tel: (+48) 692 485 431
E-mail: office@franklincovey.pl
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000124609, NIP: 1132100414. Wysokość kapitału zakładowego: 650 000,00 PLN.