Trener prowadzący – IWONA KIWERSKA
Czego się nauczysz:
1. Od jasnej wizji zależy realizacja strategii przedsiębiorstwa.
Na poziomie zarządu, strategia firmy zazwyczaj wyraża osiągnięcie, do którego firma dąży. Pierwotnie wizja Microsoftu polegała na umieszczeniu w każdym domu komputera, działającego w systemie Windows. Ford szukał samochodu wystarczająco taniego dla każdej pracującej rodziny. Dostosowując wizję dla twojego zespołu do strategii organizacji, pomożesz podwładnym dostrzec i zrozumieć, na czym polega ich unikalny wkład w wprowadzenie strategii biznesowej w życie.
2. Dobra strategia biznesowa – to ta dobrze zakomunikowana.
Jasna komunikacja strategii pomaga przejść od poziomu wizji do operacyjnych celów. Jeśli zespół rozumie wizję, zastosuje ją w wyborze krótkoterminowych osiągnięć, związanych z codzienną działalnością operacyjną. Wizja zespołu może pomóc w ocenie, które cele są kluczowe i utrzymać koncentrację zespołu wokół nich. Zaś realizacja długofalowej strategii zależy przecież od sumy małych, codziennych decyzji.
3. Strategia firmy, umiejętnie dzielona z pracownikami, motywuje do działania.
Bonusy, awanse i nagrody – to ważny element motywacyjny, ale pracownicy coraz częściej pragną też, aby ich praca była sensowna. Przekonująca wizja uchwyci ten sens i da odpowiedź, dlaczego przychodzą do pracy każdego dnia.
4. Klarowna strategia wspiera decyzyjność.
Rola menedżera polega na serii codziennie podejmowanych decyzji. Niektóre z nich są stosunkowo abstrakcyjne: Jak powinienem spędzać swój czas bardziej skutecznie? Co wymaga mojej uwagi w tym tygodniu? Inne decyzje są bardziej praktyczne: Jak powinienem wydać swój budżet? Jakie zadania powinienem powierzyć poszczególnym osobom? Właściwa wizja pomoże zarządzać tymi decyzjami. Jasna wizja managera jest obrazem tego, gdzie zespół ma skończyć. Jeśli codzienne jego wybory będą przybliżać go do wizji końca, nie będzie miał wątpliwości, co do priorytetów.
5. Stała biznesowa wizja integruje zespół.
Wizja jest spoiwem dla twojego zespołu, nadaje sens codziennym, rutynowym zadaniom. Spójna i podzielana przez wszystkich idea, która przyświeca najcięższym wyzwaniom, ułatwia dążenie do celu niezależnie od okoliczności.
ZAPYTAJ O OFERTĘ
Kurs obejmuje:
2 godziny
2 godziny
2 godziny
Formularz kontaktowy
Dane kontaktowe
FCPL Sp. z o.o.
ul. Włodarzewska 33,
02-384 Warszawa
Tel: (+48) 692 485 431
E-mail: office@franklincovey.pl
Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000124609, NIP: 1132100414. Wysokość kapitału zakładowego: 650 000,00 PLN.