HCS to sposób na wzmocnienie kultury sprzedaży dzięki precyzji w rozmowie, autentyczności i inteligencji emocjonalnej oraz narzędzia pomagające realnie zwiększyć wartość lejka, poprawić skuteczność, zwiększyć średnią wartość transakcji, przyśpieszyć decyzje klienta, obniżyć koszty sprzedaży.
Gdy chodzi o sprzedaż i wzrost przychodów, firmy, w tym również pewnie Twój zespół, znajdują się one pod nieuniknioną presją, aby sprzedawać więcej i szybciej. Konkurencja jest nieubłagana, a kupujący są coraz bardziej wymagający i sprytni. Trzeba sprzedawać więcej za mniej.
W tej sytuacji wiele firm, nawet tych odnoszących największe sukcesy przyznaje, że aby utrzymać swoją pozycję rynkową, potrzeba nowego spojrzenia. Coś trzeba zmienić w sposobie sprzedawania, aby zachować marże, skrócić cykle sprzedaży i zmniejszyć jej koszty, równolegle rozwijając długoterminowe relacje z klientami.
Skoro każdy zespół jest doskonale przygotowany, by osiągać cele wyznaczone na dziś, to czy jutro wystarczy tylko robić to samo ale bardziej? Może warto sprawdzić, czy nie da się lepiej?
Dołącz do 90-minutowego spotkania z naszym ekspertem w zakresie realizacji procesów sprzedaży i efektywnej rozmowy z klientem. Porozmawiajmy o tym:
Będzie okazja, by wymienić się swoimi doświadczeniami, zadać pytania w czasie rzeczywistym i jeśli uznasz to za wartościowe, umówić się na rozmowę o Twoich wyzwaniach.
Dodatkowe informacje można uzyskać, kontaktując się z naszym biurem pod numerem telefonu + 48 692-485-431 lub adresem e-mail:office@franklincovey.pl