Zbuduj wiarygodność – osiągaj cele sprzedażowe!

Helping Clients Succeed

„Pomaganie Klientom w osiągnięciu sukcesu – to istota sprzedaży.”

– Mahan Khalsa, Randy Illig „Let’s Get Real or Let’s Not Play: Transforming the buyer/seller relationship.”

HCS to sposób na wzmocnienie kultury sprzedaży dzięki precyzji w rozmowie, autentyczności i inteligencji emocjonalnej oraz narzędzia pomagające realnie zwiększyć wartość lejka, poprawić skuteczność, zwiększyć średnią wartość transakcji, przyśpieszyć decyzje klienta, obniżyć koszty sprzedaży.

Gdy chodzi o sprzedaż i wzrost przychodów, firmy, w tym również pewnie Twój zespół, znajdują się one pod nieuniknioną presją, aby sprzedawać więcej i szybciej. Konkurencja jest nieubłagana, a kupujący są coraz bardziej wymagający i sprytni. Trzeba sprzedawać więcej za mniej.

W tej sytuacji wiele firm, nawet tych odnoszących największe sukcesy przyznaje, że aby utrzymać swoją pozycję rynkową, potrzeba nowego spojrzenia. Coś trzeba zmienić w sposobie sprzedawania, aby zachować marże, skrócić cykle sprzedaży i zmniejszyć jej koszty, równolegle rozwijając długoterminowe relacje z klientami.

Skoro każdy zespół jest doskonale przygotowany, by osiągać cele wyznaczone na dziś, to czy jutro wystarczy tylko robić to samo ale bardziej? Może warto sprawdzić, czy nie da się lepiej?

Dołącz do 90-minutowego spotkania z naszym ekspertem w zakresie realizacji procesów sprzedaży i efektywnej rozmowy z klientem. Porozmawiajmy o tym:

  • Dlaczego zaufanie klientów jest tak trudne do utrzymania.
  • Jakie elementy warto usprawniać, by systematycznie napełniać lejek sprzedaży realnymi szansami sprzedaży. Jak, poprzez ustrukturalizowaną rozmowę, umiejętnie kwalifikować te szanse i skutecznie zamykać, czyli minimalizować niepewność wysiłków sprzedaży i czynić je bardziej mierzalnymi, a tym samym „zarządzalnymi”.
  • W jaki sposób pojawiające się w relacji z klientem „żółte światła” rozpoznać szybko i mądrze na nie zareagować.
  • Co zrobić, by zmiany w sposobie sprzedaży, realizowane poprzez szkolenia i coaching stały się opłacalną inwestycją, a nie kolejnym kosztem, który nie przyniósł oczekiwanych rezultatów.

Będzie okazja, by wymienić się swoimi doświadczeniami, zadać pytania w czasie rzeczywistym i jeśli uznasz to za wartościowe, umówić się na rozmowę o Twoich wyzwaniach.

    Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych, a w tym oferty środkami komunikacji elektronicznej:

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od FCPL Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-384) przy ul. Włodarzewskiej 33, informacji handlowych o produktach lub usługach tej Spółki, a w tym oferty handlowej w formie wiadomości e-mail na podany w formularzu adres poczty elektronicznej.
    Przyjmuję do wiadomości, że zgoda może być cofnięta w każdym czasie poprzez wiadomość na adres iod@franklincovey.pl

    Masz pytania? Skontaktuj się z nami już dziś!

    Dodatkowe informacje można uzyskać, kontaktując się z naszym biurem pod numerem telefonu + 48 692-485-431 lub adresem e-mail:office@franklincovey.pl

    Dane kontaktowe

    FCPL Sp. z o.o.
    ul. Włodarzewska 33,
    02-384 Warszawa
    Tel: (+48) 692 485 431
    E-mail: office@franklincovey.pl

    Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000124609, NIP: 1132100414. Wysokość kapitału zakładowego: 650 000,00 PLN.

    Social Media

    IN FB YT
    Nie wyświetlaj ponownie
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
    X