Wywiad: Dlaczego w biznesie warto zacząć od słuchania?

beatakunicka EFEKTYWNE DZIAŁANIE I KOMUNIKACJA, WIDEO

Nasza trenerka Marta Pyrz zaprasza na kolejny wywiad na żywo z cyklu “Przewidywalne rezultaty w nieprzewidywalnych czasach.
Gości tym razem Joannę Kucharczyk-Capigę, coacha PCC ICF z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy z największymi rekinami biznesu – prezesami, zarządami. Nasza gościni jest między innymi twórczynią szkoły Business Coachingu z ramienia firmy doradczej PWC, matką, mentorką, a także śpiewa w chórze.
Mottem przewodnim rozmowy jest jeden z siedmiu nawyków, który mówi, że żeby być skutecznym należy „najpierw staraj się zrozumieć, a potem być zrozumianym”.

Poruszamy takie zagadnienia jak:
– Czym różni się praca z zarządami od pracy ze zwykłymi menedżerami?
– Dlaczego podejście: „powiem ci, jak masz robić a ty to po prostu zrób” nie działa.
– Dlaczego zrozumienie innych może być w biznesie „przewagą konkurencyjną”?
– Jak managera, który ma paradygmat – swoiste mentalne okulary „twardego zarządzania” albo „ja sam/sama”, przekonać, że warto z pracownikami rozmawiać?
– Rola coacha i rola managera – czym się różnią? Czy manager może być też coachem?