Wirtualny Mentor Jhana® dla samodzielnych pracowników
Wyzwania dzisiejszego środowiska pracy
Aby Twoja organizacja mogła się rozwijać, każdy pracownik musi być skoncentrowany na swoich kluczowych obowiązkach. Ale w dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku pracy, samo dobre wypełnianie obowiązków już nie wystarcza. Twoi pracownicy, oprócz kompetencji zawodowych, potrzebują również umiejętności interpersonalnych, aby skutecznie budować relacje, rozwiązywać problemy, wprowadzać innowacje i komunikować się z innymi. Jeśli Twoi pracownicy rozwiną te umiejętności, staną się motorem, który będzie napędzał Twoją organizację.
Co najważniejsze, Twoi pracownicy potrzebują znaleźć czas na rozwój tych umiejętności w swoim już i tak wypełnionym po brzegi planie dnia.
Łatwo przyswajalna wiedza dla liderów
Niczym wirtualny mentor, narzędzie Jhana pomaga budować umiejętności przywódcze, zapewniając praktyczne wskazówki i porady w formie dostarczanego mailem newslettera i dostępu do obszernej biblioteki zasobów, w której można znaleźć prawie 2000 filmów, artykułów i narzędzi.
Jhana to dwa różne interfejsy i newslettery do wyboru w zależności od pełnionej roli – menedżera lub samodzielnego pracownika. Dzięki temu uczący się otrzymują treści najlepiej dopasowane do interesujących ich zagadnień i wyzwań napotykanych w codziennej pracy.
Co wchodzi w skład usługi:
- Wysyłany co tydzień mailem newsletter, w wersji dla menedżerów lub samodzielnych pracowników.
• Dostęp do dwóch bibliotek (jednej dla menedżerów i drugiej dla samodzielnych pracowników) na jednej stronie internetowej.
• Strona została dostosowana do urządzeń mobilnych, zapewniając łatwy dostęp na dowolnym urządzeniu.
• Kwartalne raporty, które pokażą, czym najbardziej interesują się Twoi pracownicy. - Nowe treści dodawane co tydzień.
Podstawy osobistej skuteczności
Komunikuj się, używając inteligencji emocjonalnej
Przyjazny, nieformalny styl Jhany sprawia, że nawet trudne tematy, takie jak budowanie zaufania, zarządzanie konfliktami i przeprowadzanie trudnych rozmów, wydają się możliwe do opanowania. Przewodniki krok po kroku i przykładowe skrypty pomagają rozwijać pewność siebie podczas komunikowania się w różnych sytuacjach.
Zostań specjalistą od rozwiązywania problemów, dzięki umiejętnej współpracy z innymi
Praktyczne narzędzia pomagają pracownikom podnosić swoje umiejętności w zakresie budowania relacji opartych na zaufaniu, strategicznego myślenia, wyznaczania celów, dostarczania wartości i nie tylko. Wszyscy pracownicy, którzy mają dostęp do platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey, mogą udostępniać sobie nawzajem interesujące treści, dzięki czemu mogą budować relacje, jednocześnie ucząc się.
Zarządzaj swoim czasem, aby mieć realny wpływ na rozwój organizacji
Ponieważ wiedza w ramach usługi Jhana podawana jest w małych porcjach, Twoi pracownicy mogą pracować nad wybranymi umiejętnościami w krótkich przerwach między swoimi zadaniami, a następnie wrócić do pracy, żeby osiągać cele, które pomogą Twojej organizacji.
Bezpłatny poradnik
5 pytań, dzięki którym spotkania staną się bardziej produktywne
Dowiedz się, jak skutecznie przygotowywać się, aby Twoje spotkania były bardziej produktywne.
Bezpłatna wersja próbna
Jhana dla pracowników – bezpłatna wersja próbna
Skorzystaj z niewielkich porcji wiedzy zwiększających skuteczność, dostarczanych do Twojej skrzynki odbiorczej przez dwa tygodnie.
Jak korzystać z materiałów FranklinCovey
Program ten jest dostępny w ramach platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey. Platforma ta daje Twojej organizacji nieograniczony dostęp do wszystkich naszych programów i materiałów.
Na żywo online
Nauka i rozwój online, dostępne na żywo z dowolnej lokalizacji.
Na żywo offline
Nauka i rozwój dostarczane offline przez doświadczonych trenerów.
Na żądanie
Treści dostępne dla Twoich pracowników w dowolnym miejscu i czasie.