Helping Clients Succeed®
Pozyskiwanie nowych klientów

W jakim stopniu wiedza przekłada się na działania?

Po kilkunastu latach współpracy z tysiącami szefów sprzedaży na całym świecie odkryliśmy, że:

  • Techniki pozyskiwania klientów, które dobrze działały w przeszłości, dzisiaj już się nie sprawdzają.
  • Lejki sprzedażowe są zbyt wąskie i wypełnione szansami sprzedaży, które prowadzą donikąd.
  • Zespoły sprzedażowe pracują więcej i ciężej niż kiedykolwiek, ale skupiają się na niewłaściwych działaniach.
  • Większość firm zbyt późno zdaje sobie sprawę, że nie osiągną założonych celów.

Co ciekawe, przyczyną tego nie jest brak szkoleń. Na rynku jest wiele wartościowych szkoleń z zakresu sprzedaży, oferujących sprawdzone rozwiązania. Jednak sekret tkwi w znalezieniu sposobu na to, by przełożyć tę wiedzę na właściwe działania!

Warsztaty Helping Clients Succeed – Pozyskiwanie nowych klientów wykorzystują zaprojektowany przez ekspertów plan trwającego12 tygodni procesu, który pomaga sprzedawcom zastosować w praktyce to, czego się nauczyli, zapewniając trwałą zmianę zachowań.

Podsumowanie warsztatu Pozyskiwanie nowych klientów przez Craig’a Christensena.

Informacje na temat programu

Zwrot z inwestycji

Warsztaty Helping Clients Succeed – Pozyskiwanie nowych klientów zostały zaprojektowane, aby zagwarantować widoczny i znaczący zwrot z inwestycji. Od początku do końca uczestnicy pracują na aktualnych kontaktach i szansach sprzedażowych, śledząc i raportując swoje postępy.

Nasza obietnica – Ty i Twój zespół sprzedaży możecie znacząco poprawić skuteczność pozyskiwania nowych klientów, wdrażając przez 12 tygodni podejście, umiejętności i narzędzia stosowane przez najlepszych handlowców.

12-tygodniowy plan wdrożenia

  • Co tydzień przez 12 tygodni uczestnicy wdrażają zasady, których nauczyli się podczas warsztatów.
  • Są regularnie rozliczani z postępów dzięki zaplanowanym raportom przesyłanym do menedżerów sprzedaży lub coacha.

Zestaw uczestnika 

  • Podręcznik uczestnika
  • 12-tygodniowy plan wdrożenia i doskonalenia umiejętności
  • USB zawierające filmy i poznane narzędzia
  • Plan rozmowy telefonicznej
  • Ściągawki i karty z podpowiedziami

Bezpłatne narzędzie

8 technik pomagających dotrzeć do osób decyzyjnych

Przekonaliśmy się, że dzięki kilku technikom i szczerej komunikacji, można dużo łatwiej dotrzeć do osoby decyzyjnej.

Zapisz się na demo

Helping Clients Succeed

Dowiedz się, w jaki sposób pomaganie klientom w osiągnięciu sukcesu może ułatwić Twojej organizacji pozyskiwanie nowych klientów, kwalifikowanie szans sprzedaży i zamykanie większej liczby sprzedaży.

Jak korzystać z materiałów FranklinCovey

Program ten jest dostępny w ramach platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey. Platforma ta daje Twojej organizacji nieograniczony dostęp do wszystkich naszych programów i materiałów.

Na żywo online

Nauka i rozwój online, dostępne na żywo z dowolnej lokalizacji.

Na żywo offline

Nauka i rozwój dostarczane offline przez doświadczonych trenerów.

Na żądanie

Treści dostępne dla Twoich pracowników w dowolnym miejscu i czasie.

Zapraszamy do współpracy. Poproś o przesłanie prezentacji.

Skontaktuj się z nami