Wirtualny Mentor Jhana® dla samodzielnych pracowników

Wyzwania dzisiejszego środowiska pracy

Aby Twoja organizacja mogła się rozwijać, każdy pracownik musi być skoncentrowany na swoich kluczowych obowiązkach. Ale w dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku pracy, samo dobre wypełnianie obowiązków już nie wystarcza. Twoi pracownicy, oprócz kompetencji zawodowych, potrzebują również umiejętności interpersonalnych, aby skutecznie budować relacje, rozwiązywać problemy, wprowadzać innowacje i komunikować się z innymi. Jeśli Twoi pracownicy rozwiną te umiejętności, staną się motorem, który będzie napędzał Twoją organizację.

Co najważniejsze, Twoi pracownicy potrzebują znaleźć czas na rozwój tych umiejętności w swoim już i tak wypełnionym po brzegi planie dnia.

Łatwo przyswajalna wiedza dla liderów

Niczym wirtualny mentor, narzędzie Jhana pomaga budować umiejętności przywódcze, zapewniając praktyczne wskazówki i porady w formie dostarczanego mailem newslettera i dostępu do obszernej biblioteki zasobów, w której można znaleźć prawie 2000 filmów, artykułów i narzędzi.

Jhana to dwa różne interfejsy i newslettery do wyboru w zależności od pełnionej roli – menedżera lub samodzielnego pracownika. Dzięki temu uczący się otrzymują treści najlepiej dopasowane do interesujących ich zagadnień i wyzwań napotykanych w codziennej pracy.

Co wchodzi w skład usługi:

  • Wysyłany co tydzień mailem newsletter, w wersji dla menedżerów lub samodzielnych pracowników.
    • Dostęp do dwóch bibliotek (jednej dla menedżerów i drugiej dla samodzielnych pracowników) na jednej stronie internetowej.
    • Strona została dostosowana do urządzeń mobilnych, zapewniając łatwy dostęp na dowolnym urządzeniu.
    • Kwartalne raporty, które pokażą, czym najbardziej interesują się Twoi pracownicy.
  • Nowe treści dodawane co tydzień.

Podstawy osobistej skuteczności

Komunikuj się, używając inteligencji emocjonalnej

Przyjazny, nieformalny styl Jhany sprawia, że ​​nawet trudne tematy, takie jak budowanie zaufania, zarządzanie konfliktami i przeprowadzanie trudnych rozmów, wydają się możliwe do opanowania. Przewodniki krok po kroku i przykładowe skrypty pomagają rozwijać pewność siebie podczas komunikowania się w różnych sytuacjach.

Zostań specjalistą od rozwiązywania problemów, dzięki umiejętnej współpracy z innymi

Praktyczne narzędzia pomagają pracownikom podnosić swoje umiejętności w zakresie budowania relacji opartych na zaufaniu, strategicznego myślenia, wyznaczania celów, dostarczania wartości i nie tylko. Wszyscy pracownicy, którzy mają dostęp do platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey, mogą udostępniać sobie nawzajem interesujące treści, dzięki czemu mogą budować relacje, jednocześnie ucząc się.

Zarządzaj swoim czasem, aby mieć realny wpływ na rozwój organizacji

Ponieważ wiedza w ramach usługi Jhana podawana jest w małych porcjach, Twoi pracownicy mogą pracować nad wybranymi umiejętnościami w krótkich przerwach między swoimi zadaniami, a następnie wrócić do pracy, żeby osiągać cele, które pomogą Twojej organizacji.

Bezpłatny poradnik

5 pytań, dzięki którym spotkania staną się bardziej produktywne

Dowiedz się, jak skutecznie przygotowywać się, aby Twoje spotkania były bardziej produktywne.

Bezpłatna wersja próbna

Jhana dla pracowników – bezpłatna wersja próbna

Skorzystaj z niewielkich porcji wiedzy zwiększających skuteczność, dostarczanych do Twojej skrzynki odbiorczej przez dwa tygodnie.

Jak korzystać z materiałów FranklinCovey

Program ten jest dostępny w ramach platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey. Platforma ta daje Twojej organizacji nieograniczony dostęp do wszystkich naszych programów i materiałów.

Na żywo online

Nauka i rozwój online, dostępne na żywo z dowolnej lokalizacji.

Na żywo offline

Nauka i rozwój dostarczane offline przez doświadczonych trenerów.

Na żądanie

Treści dostępne dla Twoich pracowników w dowolnym miejscu i czasie.

Zapraszamy do współpracy. Poproś o przesłanie prezentacji.

Skontaktuj się z nami