Bezpłatne Demo Szkolenia FranklinCovey

Jak zwiększyć skuteczność swojego zespołu sprzedażowego?

Spraw, aby Twój zespół osiągał cele sprzedażowe, dzięki napełnianiu lejka realnymi szansami i skupieniu się na budowaniu trwałych relacji z klientami.

18 stycznia 2024, godz. 15:00 – 16:00

Obowiązuje limit do 16 osób
Dopasowane dla liderów firm zatrudniających powyżej 100 osób

Zapisz się na bezpłatne demo szkolenia. Wypełnij formularz.

    J

    Dlaczego Twoi sprzedawcy tracą szansę na sfinalizowanie transakcji?

    Twoja organizacja ma coraz większy problem z utrzymaniem pozycji na rynku przez bardzo długie i kosztowne procesy sprzedażowe?

    Handlowcy nie wiedzą jak:

    • kwalifikować realne szanse sprzedaży i sukcesywnie napełniać lejek sprzedażowy,
    • prowadzić rozmowy z klientem, które pozwolą im zrozumieć jego potrzeby i wyzwania,
    • radzić sobie z oporem i obiekcjami klienta oraz wzbudzić jego zaufanie, przez co tracą szansę na długofalową współpracę,
    • jasno określić własne cele sprzedażowe i dążyć do ich realizacji. 

    Nie tylko Twoja organizacja zmaga się z tymi problemami. 

    Ponad 70% spotkań nie przynosi oczekiwanych rezultatów, ponieważ sprzedawcy nie potrafią dotrzeć do osób decyzyjnych lub tych, które naprawdę potrzebują danego rozwiązania. 

    W 78%  takich spotkań, klienci nie widzą różnicy między poszczególnymi dostawcami. W konsekwencji albo ograniczają takie interakcje, albo jedynym ważnym dla nich czynnikiem staje się cena.

    W skali całego globu odsetek szans sprzedaży zakończonych pomyślną dla obu stron decyzją wynosi jedynie 17%

    Statystyki nie wyglądają dobrze, jednak trwałe zmiany w sposobie sprzedaży znacznie poprawią sytuację w Twojej organizacji. 

    Dołącz do bezpłatnego demo szkolenia Helping Clients Succeed® i przekonaj się, że Twój zespół sprzedaży może osiągnąć znakomite wyniki jeszcze w tym kwartale!

    Poznaj efektywne strategie, dzięki którym Twój zespół zacznie sprzedawać więcej

    Helping Clients Succeed® Kwalifikowanie szans sprzedaży pomaga liderom zespołów sprzedaży i samym sprzedawcom nauczyć się tego, jak:

    • Identyfikować motywacje biznesowe, które kierują klientem na drodze do kupna danego produktu lub usługi, dzięki czemu łatwiej będzie zaplanować efektywny proces decyzyjny.
    • Umawiać i przeprowadzać spotkania tak, aby zachęcić klienta do dalszej interakcji.
    • Na podstawie potrzeb i priorytetów klienta dostosować najlepsze rozwiązania, co pomoże wyróżnić się na tle konkurencji
    • Kreować swój wizerunek na zaufanego doradcę w całym procesie zakupowym, jednocześnie konsekwentnie dostarczając przewidywalne wyniki sprzedaży.
    • Zamykać sprzedaż, dzięki rozwiewaniu obiekcji i oferowaniu tego, co rozwiąże realne problemy klienta. W efekcie klient czuje się gotowy do podjęcia decyzji tu i teraz

    Dobrej sprzedaży trzeba się nauczyć, dlatego podczas bezpłatnego demo Helping Clients Succeed® specjaliści sprzedaży dowiadują się, jak pogłębiać relacje z klientem, zyskując możliwości szerszej, bardziej strategicznej współpracy. Ćwiczą rozpoznawanie i skupianie się na właściwych transakcjach oraz rozwijają podejście i umiejętności charakterystyczne dla najbardziej skutecznych sprzedawców.

    Organizacje, które wdrożyły rozwiązania proponowane w ramach metody Helping Clients Succeed®, osiągnęły:

    Wzrost wartości nowych szans sprzedaży o

    0 %
    Wzrost ilości szans sprzedaży zakończonych sukcesem o
    0 %
    Skrócenie procesu sprzedaży o
    0 %
    Wzrost wartości sprzedaży o
    0 %

    Podczas bezpłatnego demo szkolenia:

    Nauczy się identyfikować kluczowe motywacje biznesowe klientów oraz budować wizerunek zaufanego doradcy. To umożliwi nawiązywanie długofalowych relacji z klientami, co jest kluczowe dla rozwoju biznesu i otwiera drzwi do dalszych możliwości współpracy.

    Skupimy się na tym, jak efektywnie planować i przeprowadzać spotkania z klientami, dzięki czemu Twój zespół skróci czas sprzedaży i zmaksymalizuje jej skuteczność. W efekcie każde spotkanie będzie owocowało w oczekiwane rezultaty.

    Odkryjesz, jak dostosowywać oferty do konkretnych wymagań klientów. Pomoże to Twojemu zespołowi wyróżnić się na tle konkurencji, podkreślając unikalne korzyści współpracy, co z kolei zwiększy wartość transakcji i ich ilość.

    Przekazujemy skuteczne metody zamykania sprzedaży. Twoi sprzedawcy nauczą się radzić sobie z obiekcjami klientów i rozwiewać ich wątpliwości, dzięki czemu zyskają szansę na finalizację transakcji i poprawią statystyki.

    Jakich efektów możesz się spodziewać po bezpłatnym demo?

    Przed

    Po

    Twój zespół niechętnie rezygnuje ze słabych szans sprzedaży, ponieważ boi się, że nie zrealizuje zakładanych wyników. Inwestuje zbyt dużo czasu i energii w niewłaściwe osoby, zaniedbując te, które mają potencjał.
    Zespół skupia się na kwalifikowaniu realnych szans sprzedaży poprzez systematyczne uzupełnianie lejka sprzedażowego oraz z sukcesem doprowadza do zawarcia transakcji.
    Handlowcy śpieszą się, by sfinalizować transakcję, nie poświęcając wystarczająco dużo czasu na autentyczne zrozumienie potrzeb klienta.
    Handlowcy skutecznie prowadzą rozmowy z klientami, poświęcając im wystarczająco dużo czasu, aby głębiej zrozumieć ich potrzeby i kompleksowo na nie odpowiedzieć.
    Sprzedawcy nie potrafią skutecznie radzić sobie z obiekcjami i oporem klienta. Sprzedają mniej, niż mogliby, bo nie odkrywają prawdziwych wyzwań biznesowych, z którymi mierzą się ich klienci.
    Sprzedawcy są przeszkoleni w radzeniu sobie z obiekcjami i oporem klientów, co przekłada się na szybszą sprzedaż. Dzięki temu, że poświęcają wystarczająco dużo czasu na zrozumienie wyzwań biznesowych swoich klientów, potrafią ułożyć proces sprzedaży tak, aby zapewnić odpowiednie rozwiązania.

    Procesy sprzedaży są bardzo długie i kosztowne, przez co organizacji coraz ciężej jest utrzymać swoją pozycję rynkową.

    Procesy sprzedaży są zoptymalizowane, co wzmacnia pozycję rynkową organizacji. Efektem są mniejsze koszty sprzedaży, większy wolumen oraz liczba transakcji.
    Zespół nie potrafi określić konkretnych celów sprzedażowych oraz ich realizować.
    Zespół ma wyraźnie określone cele sprzedażowe, które są regularnie monitorowane i dostosowywane. Dzięki czemu Twoi pracownicy wiedzą, czego się od nich oczekuje i jak mają osiągnąć oczekiwane wyniki.
    Klienci tracą zaufanie do organizacji, przez co zbudowanie długotrwałych relacji biznesowych staje się niemożliwe.
    Handlowcy potrafią przeprowadzać rozmowy z klientami tak, aby skutecznie pogłębiać relacje z nimi, co zwiększa lojalność i satysfakcję klientów. Dzięki temu zyskują możliwość szerszej, bardziej strategicznej współpracy.

    Prowadzący

    Michał Górny

    Certyfikowany trener FranklinCovey. Doświadczony specjalista w dziedzinie sprzedaży z ponad 20-letnim stażem, skupiający się na szkoleniach i konsultingu metod sprzedażowych. Przyczynia się do zwiększenia efektywności organizacji i osiągania lepszych wyników finansowych. Jego praktyczne warsztaty i zdolność do generowania trwałych rezultatów są wysoko cenione przez klientów.

    Michał Górny

    Zapisz się na bezpłatne demo szkolenia. Wypełnij formularz.

      J

      Skontaktuj się z nami