Zrozumieć uprzedzenia, by uwolnić potencjał i uniknąć błędów.

Przeciwdziałanie uprzedzeniom i stronniczości w organizacji powoduje, że ludzie czują się w pracy dobrze i bezpiecznie oraz chcą dawać z siebie to, co najlepsze.
Podczas podejmowania różnych decyzji analizujemy mnóstwo informacji, które dotyczą różnych sytuacji i ludzi. Oddziałuje na nas wiele bodźców jednocześnie, a musimy reagować szybko, więc nasz mózg działa na skróty i często ulegamy myśleniu tendencyjnemu.
Jest to sposób, w jaki nasze mózgi kompensują przeciążenie. To naturalna skłonność umysłu, której wszyscy bez wyjątku ulegamy, ale nie wszyscy jesteśmy tego świadomi. Skróty myślowe prowadzą do przekonań takich jak np. nieuświadomiona stronniczość i/lub uprzedzenia, szczególnie jeśli chodzi o interakcje z innymi.
Temat ten dotyczy nie tylko naszego sposobu myślenia o osobach, które się od nas różnią w sposób widoczny (wiek, religia, kwalifikacje, wygląd itd.), ale przede wszystkim nastawienia do innych (wrogiego czy też faworyzującego), z którego często nie zdajemy sobie sprawy. Stąd na przykład, nie doceniamy jednych, a przeceniamy innych członków zespołu…
W tym 60-minutowym demo zwrócimy uwagę na:
- Wpływ nieuświadomionych przekonań na zachowania, decyzje i w efekcie na rezultaty.
- Ściśle zintegrowany model eliminowania uprzedzeń i stronniczości w Twojej organizacji.
- Trzy pułapki percepcji, na które nasz mózg jest nieustannie narażony.
Dodatkowe informacje można uzyskać, kontaktując się z naszym biurem pod numerem telefonu + 48 692-485-431 lub adresem e-mail: office@franklincovey.pl