Helping Clients Succeed®
Pozyskiwanie nowych klientów
W jakim stopniu wiedza przekłada się na działania?
Po kilkunastu latach współpracy z tysiącami szefów sprzedaży na całym świecie odkryliśmy, że:
- Techniki pozyskiwania klientów, które dobrze działały w przeszłości, dzisiaj już się nie sprawdzają.
- Lejki sprzedażowe są zbyt wąskie i wypełnione szansami sprzedaży, które prowadzą donikąd.
- Zespoły sprzedażowe pracują więcej i ciężej niż kiedykolwiek, ale skupiają się na niewłaściwych działaniach.
- Większość firm zbyt późno zdaje sobie sprawę, że nie osiągną założonych celów.
Co ciekawe, przyczyną tego nie jest brak szkoleń. Na rynku jest wiele wartościowych szkoleń z zakresu sprzedaży, oferujących sprawdzone rozwiązania. Jednak sekret tkwi w znalezieniu sposobu na to, by przełożyć tę wiedzę na właściwe działania!
Warsztaty Helping Clients Succeed – Pozyskiwanie nowych klientów wykorzystują zaprojektowany przez ekspertów plan trwającego12 tygodni procesu, który pomaga sprzedawcom zastosować w praktyce to, czego się nauczyli, zapewniając trwałą zmianę zachowań.
Podsumowanie warsztatu Pozyskiwanie nowych klientów przez Craig’a Christensena.
Informacje na temat programu
Zwrot z inwestycji
Warsztaty Helping Clients Succeed – Pozyskiwanie nowych klientów zostały zaprojektowane, aby zagwarantować widoczny i znaczący zwrot z inwestycji. Od początku do końca uczestnicy pracują na aktualnych kontaktach i szansach sprzedażowych, śledząc i raportując swoje postępy.
Nasza obietnica – Ty i Twój zespół sprzedaży możecie znacząco poprawić skuteczność pozyskiwania nowych klientów, wdrażając przez 12 tygodni podejście, umiejętności i narzędzia stosowane przez najlepszych handlowców.
12-tygodniowy plan wdrożenia
- Co tydzień przez 12 tygodni uczestnicy wdrażają zasady, których nauczyli się podczas warsztatów.
- Są regularnie rozliczani z postępów dzięki zaplanowanym raportom przesyłanym do menedżerów sprzedaży lub coacha.
Zestaw uczestnika
- Podręcznik uczestnika
- 12-tygodniowy plan wdrożenia i doskonalenia umiejętności
- USB zawierające filmy i poznane narzędzia
- Plan rozmowy telefonicznej
- Ściągawki i karty z podpowiedziami
Bezpłatne narzędzie
8 technik pomagających dotrzeć do osób decyzyjnych
Przekonaliśmy się, że dzięki kilku technikom i szczerej komunikacji, można dużo łatwiej dotrzeć do osoby decyzyjnej.
Zapisz się na demo
Helping Clients Succeed
Dowiedz się, w jaki sposób pomaganie klientom w osiągnięciu sukcesu może ułatwić Twojej organizacji pozyskiwanie nowych klientów, kwalifikowanie szans sprzedaży i zamykanie większej liczby sprzedaży.
Jak korzystać z materiałów FranklinCovey
Program ten jest dostępny w ramach platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey. Platforma ta daje Twojej organizacji nieograniczony dostęp do wszystkich naszych programów i materiałów.
Na żywo online
Nauka i rozwój online, dostępne na żywo z dowolnej lokalizacji.
Na żywo offline
Nauka i rozwój dostarczane offline przez doświadczonych trenerów.
Na żądanie
Treści dostępne dla Twoich pracowników w dowolnym miejscu i czasie.