Zwiększaj zaufanie
Zbuduj dynamiczną kulturę opartą na zaufaniu
Środowisko pracy charakteryzujące się wysokim poziomem zaufania jest podstawą zwycięskiej kultury organizacji. Kiedy zaufanie jest naturalną częścią miejsca pracy, pracownicy czują się wspierani, szanowani i uprawnieni do działania. W kulturach organizacyjnych zbudowanych na wzajemnym zaufaniu, rośnie zaangażowanie i spada rotacja pracowników, co prowadzi do większej innowacyjności, wzrostu produktywności i poprawy wyników biznesowych.
Zaufanie w organizacji budowane jest w oparciu o te same zasady, co zaufanie w indywidualnych relacjach: uczciwość, szczerość, konsekwentne dotrzymywanie zobowiązań, jasna komunikacja i poszanowanie autonomii. Kiedy ludzie w firmie nie przestrzegają tych zasad – szczególnie na poziomie kierowniczym – kultura zaufania zostaje osłabiona.
Rozwijanie i podtrzymywanie kultury zaufania wymaga skoncentrowanych i nieustających wysiłków w całej organizacji. Oparte na badaniach rozwiązania FranklinCovey, doświadczeni konsultanci i innowacyjna technologia, wyposażą Twoją organizację w materiały i wiedzę, które pozwolą na trwałą zmianę zachowań i zwiększenie poziomu zaufania.
Kluczowe umiejętności zwiększające zaufanie w pracy
Zwycięska kultura organizacji zaczyna się od zaufania. Każdy pracownik może wpływać na zwiększenie wzajemnego zaufania w firmie, dzięki osobistej spójności, uczciwość i pielęgnowaniu relacji.
Postępowanie zgodnie z zasadami
Tworzenie środowiska o wysokim poziomie zaufania, w którym ludzie koncentrują się na czterech filarach wiarygodności: spójności, intencjach, kwalifikacjach i wynikach.Budowanie relacji
Budowanie środowiska opartego na wzajemnym zaufaniu, w którym ludzie nawiązują silne i trwałe relacje, co skutkuje szybszym wykonywaniem pracy.Bezpłatny poradnik
7 sposobów, dzięki którym Twoi liderzy zbudują zaufanie i unikną jego utraty
Poznaj sześć najlepszych praktyk, które menedżerowie i kadra kierownicza mogą wykorzystać do budowania zaufania w całej organizacji.
Bezpłatne demo
Szybkość zaufania®: 13 zachowań, które zwiększają zaangażowanie i zaufanie
Poznaj zachowania potrzebne do budowania zaufania oraz proces świadomego rozwijania i umacniania zaufania w Twojej organizacji.
Indywidualny program rozwoju
Trwała zmiana zachowań zależy od ciebie. To, kim jesteś i jak postrzegasz świat, wpływa na to, jak angażujesz innych i jakim jesteś liderem. Nasze indywidualne programy rozwoju łączą specjalnie wyselekcjonowane treści, wiedzę i doświadczenie konsultantów, oraz zaawansowaną technologię, aby pomóc ludziom zmienić ich sposób myślenia i zachowanie.
Zapoznaj się z przykładowym indywidualnym programem rozwoju.