5 Decyzji. Wyjątkowa efektywność®
Wymierna poprawa skuteczności pracowników, zespołów i organizacji.
Skuteczność nie polega na tym, żeby robić wszystko, ale na tym, żeby robić rzeczy właściwe, nie narażając się na wypalenie. Program 5 Decyzji. Wyjątkowa efektywność® łączy ponadczasowe zasady z aktualnymi badaniami neurologicznymi, pomagając lepiej zarządzać decyzjami, uwagą i energią.
Uczestnicy uczą się, jak świadomie decydować o tym, w co zainwestować swój cenny czas, uwagę i energię.
Samo zarządzanie czasem nie wystarczy. Aby osiągnąć wyjątkową efektywność, potrzebujesz odpowiednio zarządzać swoimi decyzjami, uwagą i energią.
5 Decyzji. Wyjątkowa skuteczność.: Pogrzebany żywcem
Wybieraj rzeczy ważne. Nie uzależniaj się od spraw pilnych®
Odróżnij rzeczy ważne od pilnych i zwiększ swoją zdolność do skupienia się w obliczu licznych obowiązków.
Więcej informacjiMierz wysoko. Nie poddawaj się rutynie®
Podejmuj decyzje odwołując się do tego, co chcesz osiągnąć w swoich najważniejszych rolach życiowych.
Więcej informacjiUkładaj duże kamienie. Nie rozmieniaj się na drobne®
Skorzystaj ze wskazówek i narzędzi, aby zaplanować realizację Twoich priorytetów, zamiast priorytetowo traktować realizację planu. Skup się na perfekcyjnym wykonaniu rzeczy najważniejszych.
Więcej informacjiZarządzaj technologią. Nie bądź jej niewolnikiem®
Spraw, aby technologia działała na Twoją korzyść, a nie przeciwko Tobie i przekształć ją w źródło efektywności.
Więcej informacjiPodsycaj swój ogień. Nie wypal się®
Zwiększ swoją energię, aby jasno myśleć, podejmować dobre decyzje i czuć się bardziej spełnionym na koniec każdego dnia.
Więcej informacjiZarządzaj swoimi decyzjami, uwagą i energią
Zbyt dużo decyzji
Nadmiar informacji nie sprzyja naszej efektywności.
Kiedyś podejmowaliśmy tylko kilka ważnych decyzji każdego dnia, ale dzięki nieograniczonemu dostępowi do informacji i możliwości błyskawicznej komunikacji, jesteśmy obecnie zmuszeni podejmować decyzje przez cały czas. Nie zastanawiamy się, jaką mają one wartość, po prostu reagujemy na okoliczności, przez co umykają nam decyzje najważniejsze.
Rozproszenie uwagi
Przeciętny pracownik biurowy ma tylko trzy minuty na skupienie się na zadaniu, zanim coś odwróci jego uwagę. Nasz mózg szybko się rozprasza, a potrzeba reagowania wygrywa ze zdolnością skupienia. Przeszliśmy z epoki pracy fizycznej do epoki pracy umysłowej. Teraz, kiedy najbardziej potrzebujemy naszych umysłów, są one nieustannie bombardowane, przez co tracimy zdolność skupiania się.
Kryzys braku energii
Presja podejmowania dobrych decyzji, gdy tyle rzeczy nas rozprasza, wyczerpuje nas. Przychodzimy do pracy wypaleni i brakuje nam zaangażowania. Nie jesteśmy w stanie dać z siebie tego, co najlepsze, nawet wtedy, kiedy tego chcemy.
Bezpłatny poradnik
Jak zarządzać czasem: 7 wskazówek, jak robić to, co najważniejsze
Ciągle zajęci pracownicy powinni poświęcać więcej czasu na realizację swoich celów długoterminowych. Możemy im w tym pomóc.
Zapisz się na demo
Osiągaj swoje priorytety w dzisiejszych realiach
Zainwestuj swój czas, uwagę i energię w realizację swoich najważniejszych priorytetów.
Jak korzystać z materiałów FranklinCovey
Program ten jest dostępny w ramach platformy All Access Pass® firmy FranklinCovey. Platforma ta daje Twojej organizacji nieograniczony dostęp do wszystkich naszych programów i materiałów.
Na żywo online
Nauka i rozwój online, dostępne na żywo z dowolnej lokalizacji.
Na żywo offline
Nauka i rozwój dostarczane offline przez doświadczonych trenerów.
Na żądanie
Treści dostępne dla Twoich pracowników w dowolnym miejscu i czasie.